موگو وب ارائه دهنده خدمات , برنامه و پکیج های آموزشی(100 درصد تضمینی) با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. دوستان عزیز در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال میتوانید از طریق تلگرام یا ایمیل با من در ارتباط باشید *تلگرام: @mohammadir78 *ایمیل: mohammadir7813@gmail.com

30 میلیون ایمیل فعال ایرانی(تفکیک شده)


30 میلیون ایمیل فعال ایرانی(تفکیک شده)

30 میلیون ایمیل فعال ایرانی(تفکیک شده)

 

 

عزیزانی که مداوم در سایتهای مختلف به دنبال لیست ایمیل کاربران ایرانی و خارجی هستند و تاکنون بانک ایمیل مورد نظر خودشان را پیدا نکردند ، پیشنهاد میکنیم 2 دقیقه از وقتشان را به خواندن این صفحه اختصاص دهند.

 

بانک ایمیل چه کاربردی دارد؟

افرادی که در اینترنت بدنبال این هستند که برای محصولات و خدمات و ... خودشان تبلیغات انجام دهند، بدون شک ارسال ایمیلهای تبلیغاتی میتواند گزینه بسیار مناسبی برای گسترش کسب و کارشان باشد. و دوستانی که تصمیم به این کار میگیرند می توانند ارسال ایمیلهای تبلیغاتیشان را به سایتهایی که این خدمات را ارائه میکنند واگذار کنند یا خودشان با استفاده از نرم افزار های ارسال ایمیل و لیست ایمیلهای کاربران سایتهای مختلف اقدام به ارسال ایمیل کنند.

 

ویژگی های لیست ایمیل سایت بانک ایمیل ؟

ما اقدام به جمع آوری ایمیل از سطح سایتهای ایرانی و خارجی نموده ایم و تمامی لیست ایمیلهای جمع آوری شده از سایتشاپ سنتر به فروش میرسید و در طول این 3 سال مداوم و به صورت منظم لیست ایمیلهای جدید به پکیج اضافه میشد و هم اکنون پکیج بانک ایمیل ما بزرگترین آرشیو ایمیلهای ایرانی را دارا می باشد.

 

این مجموعه شامل:

1.بانک ایمیل خارجی

2.بانک ایمیل ایرانی گروه یاهو

3.بانک ایمیل فیس بوک ایرانی

4.بانک ایمیل مشاغل و اصناف

5.مارکت های اندرویدی

6.بانک ایمیل سایت ها و وبلاگ ها

7.بانک ایمیل شرکت های ایرانی

 

 

توجه:
پکیج های زیادی در سطح وب فروخته میشود و ما با جمع آوری این پکیج ها یک مجموعه عظیم از بانک
ایمیل ها برای شما اماده کردیم و حجم این بانک ایمیل 600 مگابایت است [البته ما پکیج را فشرده کرده و حجم آن را کاهش داده ایم – جهت سهولت در دانلود و بعد از خارج شدن از حالت فشره حجم پکیج 600 مگابایت است ..]

 

 

قیمت فقط 10 هزار تومان

 

 


مبلغ قابل پرداخت 48,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 786

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

موگو وب ارائه دهنده خدمات , برنامه و پکیج های آموزشی(100 درصد تضمینی) با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما